Často kladené dotazy

Co je to ChytrýBalík.cz?

Potřebujete poslat balík? Právě pro Vás je tu ChytrýBalík.cz.

Ať už jste něco prodali protřednictvím internetové nebo novinové inzerce, potřebujete poslat balík známému či rodině, už nemusíte chodit na poštu, vše vyřídíte on-line na www.chytrybalik.cz.

Pro balík přijedu na Vámi zadanou adresu, označím přepravním štítkem a doručím kam si budete přát, klidně na dobírku :)

Pro koho je služba ChytrýBalík.cz určena?

Přes službu ChytrýBalík.cz může poslat balík každý. Primárně je služba určena pro koncové uživatele, tedy pro všechny běžné lidi. Jestliže jste firma nebo živnostník, můžete nás využít také - jsme prostě pro všechny, kteří mají rádi jednoduché a rychlé řešení každodenních povinností. :)

Jaké jsou výhody služby ChytrýBalík.cz?

  • S balíkem už nikam nemusíte, přijedu pro něj k Vám
  • Už žádné čekání ve frontách
  • Úspora času i peněz
  • Pro balík si přijedu tam, kam si zvolíte - DOMŮ i do PRÁCE
  • Už žádné ruční vyplňování objednávek, vše jednoduše a rychle - online
  • Získáte kvalitu a rychlost kurýrních služeb

Jakým způsobem za přepravu balíku zaplatím?

Zaplatit můžete dvěma způsoby:

1) převodem - jedná se o zrychlený, nebo-li on-line převod přes platební bránu PayU nebo PaySec. Budete přesměrováni do prostředí svého internetového bankovnictví, kam se přihlásíte a jen potvrdíte předvyplněnou platbu. Jedná se o rychlý a především bezpečný způsob platby.

2) kartou - on-line platba kartou Vám umožní jednoduše zaplatit. Stejně jako platíte kartou v obchodě, můžete zaplatit i za přepravu Vašeho balíku. Rychle a bezpečně.

Mohu balík poslat jen po ČR, nebo i do zahraničí?

Balík múžete poslat po ČR, na Slovensko, ale i téměř po celé Evropě! 

Jak probíhá vyzvednutí zásilky?

Pro Váš balík si přijede řidič kurýrní služby. Jestliže si zvolíte přepravní společnost Geis, řidič Vám před vyzvednutím/doručením zavolá a bude Vás informovat v jakých hodinách k Vám přijede balík vyzvednout či doručit.

Do kdy balík doručíte?

Váš balík doručím příjemci následující pracovní den od vyzvednutí, tedy do 24 hodin.

Co se stane, když mě kurýr nezastihne?

Jestliže se řidiči s Vámi nepodaří spojit a nezastihne Vás na adrese, kterou jste nám zadali, automaticky proběhne vyzvednutí/doručení následující pracovní den, popřípadě se s ním můžete spojit a dohodnout vyzvednutí ještě ten samý den (v případě, že je řidič ve Vašem okolí).

Mohu po odeslání změnit adresu příjemce?

Samozřejmě, stačí nám na e-mail info@chytrybalik.cz zaslat číslo objednávky, které obdržíte po objednání, novou adresu příjemce a já balík doručím dle Vašich požadavků. Změnit lze i termín doručení (když je příjemce např. na dovolené, atd.).

Je nějak omezena velikost a váha balíku, který chci poslat?

Ano, maximální rozměry a váhy balíků naleznete zde.

Jestliže máte jakékoliv dotazy, ptejte se na info@chytrybalik.cz, nebo volejte na +420 608 49 59 59, rádi Vás uslyšíme. :)