Reklamace

95 % vyřizovaných reklamací je způsobeno nedostačujícím balením. Zabezpečte Vaše zboží v balíku co nejlépe.

Jestliže dojde k poškození balíku, resp. jeho obsahu, kontaktujte nás CO NEJDŘÍVE (maximálně do 2 pracovních dní od doručení balíku příjemci) přes níže uvedené tlačítko Podat reklamaci.

Zároveň pošlete na reklamace@chytrybalik.cz (do předmětu prosím uveďte "reklamace" a číslo objednávky) potřebné dokumenty:

1) doklad o pořizovací hodnotě zboží
2) fotodokumentaci min. 4 ks

   - fotografii celého balíku včetně obalu a obsahu

   - fotografii celého balíku včetně obalu a obsahu pohledem do otevřené krabice

   - detail poškození

   - přepravní štítek

Upozornění: tyto podklady je nutné poslat také max. do 2 pracovních dní od doručení.

Přepravce má na vyjádření k reklamaci lhůtu 30 kalendářních dní, po jeho vyjádření Vás budeme ihned kontaktovat. V případě uznání reklamace obdržíte uznanou částku obvykle do 21 dní (tato doba se liší výběrem přepravce).

Předejděte nepříjemným komplikacím a Váš balík raději pečlivě zabalte


Mohlo by Vás také zajímat