Jak vrátit zboží zpět do e-shopu?

Potřebujete vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě? Přepravu Vám rád zajistím.

Nejste si jisti, zda máte nárok na výměnu, vrácení nebo reklamaci zboží? Níže najdete pár tipů, více informací však zjistíte na konkrétním e-shopu, kde jste zboží kupovali.

Až zjistíte vše potřebné, stačí si jen objednat přepravu zde. Pokud zašlete se mnou, s balíkem nikam nemusíte, zásilku jen zabalíte a budete čekat na přepravce. 

----------------------------------------------------

Pár rad a tipů - výměna/vrácení zboží

- ze zákona máte 14denní lhůtu na vrácení či výměnu zboží

- doba se počítá od převzetí

- jedná se o 14 kalendářních dní (ne pracovních)

- v této době nemusíte udávat důvod, proč zboží vracíte

- zboží by nemělo být používáno

- ideální je informovat e-shop, kde jste zakoupili, že zboží vracíte

(řada e-shopů má na svých webových stránkách formuláře či návody, jak odstoupit od smlouvy)

- nezapomeňte přiložit kopii dokladu, číslo účtu atd.

- v případě vrácení nebo výměny nemáte nárok na proplacení nákladů spojených s vracením/výměnou (přepravou, balným atd.)

Veškeré informace se dozvíte na stránkách e-shopu, resp. v reklamačním řádu daného e-shopu.

Objednat přepravu balíku - poslat balík do e-shopu.

---------------------------------------------------------

Pár rad a tipů - reklamace zboží

- zboží lze reklamovat, pokud se vada objeví v záruční době 

- zboží nelze reklamovat, pokud vada vznikla běžným opotřebením, špatným používáním nebo pokud jste ji zavinili sami

- reklamovat můžete v době do 24 měsíců od převzetí (pokud jste si nezakoupili delší lhůtu, což dnes prodejci nabízí), pokud jste koupili použité zboží, byla tato lhůta jen 12 měsíců

- reklamovat musíte u prodejce, nemusíte však ve stejné provozovně

- reklamovat nemusíte ve stejném obalu, ve kterém jste zakoupili

- nemusíte mít ani originál dokladu (stačí například výpis z účtu)

- při reklamaci musí být sepsán protokol, který Vám musí prodejce zaslat - Vaše i identifikační údaje prodejce, datum převzetí, důvod reklamace a náhrada, jakou požadujete

- můžete uplatnit svá práva informováním prodejce telefonicky, e-mailem, písemně či prostřednictvím zaslání reklamačního formuláře

- prodejce má na vyřízení 30 dní od dana podání reklamace

Veškeré informace se dozvíte na stránkách e-shopu, kam zboží posíláte.

Objednat přepravu balíku - poslat balík do e-shopu.

---------------------------------------------------------

Jestliže jste zboží zakoupilii u těchto prodejců, je pro Vás odeslání zboží zpět ještě jednodušší. Stačí kliknout na konkrétní e-shop, v objednávce přepravy jsme za Vás vyplnili adresu příjemce :)

alza reklamace